سردارجزایری:برخی‌سفارت‌ها جاسوس‌خانه
نوشته شده توسط : Anti Green

سردارجزایری:برخی‌سفارت‌ها جاسوس‌خانه

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: تعدادي از سفارتخانه‌ها تلاش مي‌كنند نقش قبلي سفارت آمريكا در تهران يا بهتر بگوييم جاسوسخانه آمريكا را بازي كنند.

 سردار سيدمسعود جزايري در خصوص رويداد بزرگ تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران در سال 58، اظهار داشت: با افشاي سند بدست آمده از محل به اصطلاح سفارت آمريكا در ايران مشخص شد كه اين مكان پايگاه اصلي جاسوسي منطقه خاورميانه و حتي كشورهاي پيراموني مثل اتحاد جماهير شوروي سابق بوده و آمريكايي‌ها از اين طريق تحركات ساير كشورها را رصد مي‌كردند و لذا با فروپاشي اين مركز صدمه جدي به اقدامات جاسوسي آمريكا در منطقه وارد آمد و به اين لحاظ مجموعه كشورهاي منطقه و روسيه مديون جمهوري اسلامي ايران هستند.

جزايري افزود: در پي واقعه 13 آبان 58 و وارد شدن اين ضربه جدي به پيكره ديپلماسي دروغين ايالات متحده آمريكا، همچنين تعدادي از وابستگان و رابطين ايراني مرتبط با سفارتخانه آمريكا در تهران شناسايي شدند كه البته انتظار آن بود كه با آنها برخوردهاي بسيار جدي صورت مي‌گرفت تا بدين وسيله روحيه خودفروشي و نوكرصفتي كه متأسفانه در ميان عده‌اي هرچند قليل وجود دارد، فرونشيند.

وي ادامه داد: امروز هم ما شاهد برخي رفت و آمدها و تحركات تعدادي از سفارتخانه‌هاي خارجي در تهران هستيم و مردم انتظار دارند دستگاه‌هاي ذيربط مراقبت بيشتري نسبت به اين تحركات ضدانقلابي و ضدنظام داشته باشند. به خصوص تعدادي از سفارتخانه‌ها تلاش مي‌كنند نقش قبلي سفارت آمريكا در تهران يا بهتر بگوييم جاسوسخانه آمريكا را بازي كنند بنابراين نهادهاي مربوطه بايد نگراني مردم را با برخوردهاي مناسب با عوامل وابسته، برطرف كنند.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: روز 13 آبان بايد به يك روز جهاني "مرگ بر آمريكا " مبدل شود و در حال حاضر نيز اين پتانسيل در بسياري از كشورها وجود دارد و چنانچه متوليان امر، برنامه ريزي لازم را به عمل آورند به طور قطع اين روز يك روز بين المللي استكبار ستيزي و روز «ضدجاسوسي» و روز «ضد دخالت بيگانه» مبدل خواهد شد.

رئيس ستاد تبليغات دفاعي كشور افزود: رسانه‌ها و NGOها نقش مهمي در بين المللي كردن اين روز دارند و بايد 13 آبان امسال را مبدأ اين حركت جهاني قرار دهند و بار ديگر فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر رژيم هاي سلطه در اقصي نقاط جهان شنيده شود.

وي در پايان از سازمان فرهنگ و ارتباطات وزارت خارجه، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ساير دستگاه‌هاي فرهنگي، تبليغي و سياسي مرتبط با خارج و به خصوص رسانه‌هاي مكتوب و خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي اينترنتي خواست پيام 13 آبان 58 كه همانا مبارزه با دخالت بيگانه است را به گوش جهانيان برسانند.

 





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: